طراحی داخلی

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پانچ، خم کاری و برش کاری از جمله خدماتی می باشد که همگی این ها بر روی یک ورق ساده و معمولی فلزی صورت می گیرد و کاربرد هر یک از این خدمات بر روی ورق های فلزی بسیار متفاوت می باشد. برای مثال با خمکاری فلزات معمولی فلزات تغییر شکل می دهند و برای ساخت باکس ها و قطعات مورد استفاده می باشند در حالی که با خدمات پانچ و یا برشکاری صفحه ساده تغییر اندازه می دهد و برای موارد دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

خدمات پانچ چیست؟

خدمات پانچ یکی از فرآیند هایی می باشد که باعث می شود یک ورق فلزی بدون سوراخ به ورق فلزی سوراخ دار تبدیل شود. به این فرآیند پانچ ورقه های فلزی گفته می شود. در این روش دستگاه پرس پانچ به پانچ فشار وارد میکند و باعث می شود تا پانچ وارد فلز شده و در صفحه سوراخ هایی ایجاد کند.

متخصصان و کارکنان شرکت پویان فرم فلز خوارزمی هر کدام به تنهایی از تخصص های بالایی برخوردار بوده و خدماتی مانند خدمات پانچ، خدمات پانچ CNC و ... و کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

<a href="https://b2n.ir/j24488">خدمات پانچ</a>

<a href="https://b2n.ir/j24488">خدمات پانچ CNC</a>

<a href="https://b2n.ir/m40901">خمکاری فلزات</a>

<a href="https://pooyanformfelez.com">پویان فرم فلز خوارزمی</a>

 

 

 

  • maryam gh
  • ۰
  • ۰

 

خمکاری فلزات یکی از خدمات شرکت پویان فلز می باشد. حال این سؤال ذهن برخی از افراد را به خود درگیر می کند که خم کاری چیست و چگونه انجام می گیرد؟

خم کاری همانطور که از اسم آن نیز پیداست خم کردن ورق های فلزی می باشد که هدف از این خمکاری فلزات استفاده در باکس های فلزی برای ساخت وسایل الکترونیک، استفاده در کشتی سازی، وسایل کشاورزی و دامداری می باشد.
برای خمکاری فلزات از نیروی مکانیکی کمک گرفته و صفحات فلزی را زیر فشار قرار می دهند و سپس صفحات و ورق های فلزی را خم و زاویه دار میکنند.

خدمات خم کاری به منظور دستیابی به مقاصد مختلف و طراحی ابزارهای گوناگون انجام می شود. از جمله ابزارهایی برای کشاورزی، دامداری، کشتی سازی، ساختمان سازی ها و صنایع گوناگون دیگر ساخته می شود.

خدمات خم کاری و هم چنین خمکاری فلزات در شرکت پویان فرم فلز خوارزمی به بهترین شکل انجام میگیرد.

<a href="https://b2n.ir/m40901"> خم کاری</a>

<a href="https://b2n.ir/m40901">خمکاری فلزات</a>

<a href="https://pooyanformfelez.com">پویان فرم فلز خوارزمی</a>

 

  • maryam gh
  • ۰
  • ۰

در میان برندهای آرایشی و بهداشتی ایران که امروزه بسیار رونق پیدا کرده اند، شناخت یک مارک معتبر و اصیل بسیار دشوار است. اغلب برندها غیراصل هستند و به صورت غیرقانونی تولید و عرضه می شوند‌.

شرکت پارلاق ارک تبریز تولیدکننده برتر آرایشی و بهداشتی، یکی از تولیدکننده های پیشرو در کشور است که برای عرضه محصولات باکیفیت ایرانی تلاش می کند. تولید کننده برتر داخلی شرکت پارلاق ارک تبریز، خالق لدورا یکی از برندهای محبوب است که دارای کیفیتی ثابت شده و نتایجی درخشان است. کیفیت بالای برند Ldora یکی از دلایلی است که سبب می شود به جای استفاده از محصولات خارجی، به تولید داخلی روی بیاوریم‌ و به شرکت پارلاق ارک تبریز تولید کننده برتر آرایشی و بهداشتی اعتماد کنیم.

تولید کننده برتر داخلی شرکت پارلاق ارک تبریز برندهای درجه یکی را روانه بازار کرده است که به سبب کیفیت بالای محصولات خود بسیار محبوب هستند.

 

 

<a href="https://b2n.ir/d85538">لدورا</a>

<a href="https://siavashfarthamidi.com/">تولید کننده برتر آرایشی و بهداشتی</a>

 

 

 

 

 

 

  • maryam gh
  • ۰
  • ۰

طراحی نما یکی از ارکان اصلی در ساختمان سازی بوده و امروزه دارای اهمیت ویژه ای می باشد. طراحی نما با استفاده از اصول، متریال و سبک های مختلفی صورت می گیرد که در این مقاله به انواع سبک های طراحی نما و همچنین به اصول و متریال هایی که برای پیاده سازی آن ها استفاده می شود اشاره می کنیم.

اگرچه طراحی نما کاربرد های مختلفی دارد اما یکی از مهمترین کاربردهای آن زیباسازی ساختمان می باشد. همچنین می دانیم اولین ارتباطی که یک شخص با یک بنا برقرار می کند نمای خارجی آن می باشد. از این رو می توان گفت نمای یک ساختمان یکی از فاکتور های مهم در تعیین کیفیت ساختمان می باشد.

لازم به ذکر است برای صرفه جویی در هزینه ها باید انتخابی منطقی و معقول داشته باشید. از این رو بهتر است قبل از طراحی نما با یک معمار و یا بهترین شرکت طراحی ساختمان مانند شرکت مهندسین مشاور چینه ایوان پردیس مشورت کنید.

 

<a href="https://b2n.ir/m61230">طراحی نما</a>

<a href="https://b2n.ir/t58228">طراحی نما</a>

<a href="https://cheenehepc.com/">طراحی نما</a>

 

 

 

 

 

 

  • maryam gh